חיוג בקליק, מספר מזהה סלולארי אשר מגדיל את אחוז המענה, מספרים מתחלפים שלא רשומים בספאם ועוד סט כלים רחב המייצר יתרון לצוות השירות שלכם.
ניתוב שיחות ברמת נציג על בסיס התמחות מקצועית. תיוג שיחות והמשך טיפול בפניה על בסיס פניות קודמות.
חסכון בזמן על ידי ניהול דוחות אוטומטיים המכילים את פרטי השיחות, מקור ויעד. פילוח וניתוח נתונים והפיכת תהליכי העבודה ליעילים יותר.
עקוב אחר הביצועים בלוחות המחוונים בזמן אמת כדי לנהל את המשאבים שלך באותו רגע בצורה טובה יותר. לאחר מכן, השתמש בהיסטוריית השיחות והקלטות ללא הגבלה על מנת לבדוק מגמות אישיות ו/או קבוצתיות.
התממשקות עם מערכת ה CRM שלכם והכלים כדי לשמור על כל השיחות מחוברות.
הפניית שיחות ישירות לחברי הצוות הנכונים בכל פעם על ידי התאמה אישית של כללי התפלגות וצלצול.
הגדרת ספריה חכמה שמכוונת באופן אוטומטי את המתקשרים לצוות הנכון בניסיון הראשון שלהם.
הגדירו לוחות זמנים מותאמים אישית כדי לאשר בדיוק מתי כל אחד מהמספרים שלכם זמין לקבלת שיחות.
נותן לחברי הצוות שלכם את האפשרות לדבר במהירות זה עם זה לפני העברת שיחה פעילה.
עקבו אחרי לוח מחוונים של הביצועים המרכזיים, כגון: זמן המתנה, שיעור שיחות שלא נענו, נפח שיחות ועוד.
תייגו שיחות כדי לתת לצוות שלכם את כל ההקשר הדרוש לו לקבלת החלטות חכמות ומעקב חלק.
השיגו פרספקטיבה בזמן אמת על פעילות הצוות, כך שתוכלו להעביר משאבים ולמטב את הפרודוקטיביות.
ראו מידע נוסף מאחורי כל שיחה נכנסת על ידי משיכת נתונים קשורים מאפליקציות אחרות לתצוגה שלנו.