פיתחנו יכולות המאפשרות לצוות שלכם למכור יותר
חיוג בקליק, מספר מזהה סלולארי שמגדיל את אחוז המענה, מספרים מתחלפים שלא רשומים בספאם ועוד סט כלים רחב שמיצר יתרון לצוות המכירה שלכם.
המתכון להגדלת מכירות
יותר מדי צוותי מכירות עדיין מבזבזים שעות בכל שבוע על משימות בעלות ערך נמוך כגון רישום שיחות. למה לא לתת לטכנולוגיה לעשות יותר ולעזור לנציג להתמקד בשכנוע לקוחות פוטנציאליים במקום?
עם האינטגרציות שלנו וה CTI, אתם יכולים לייעל את תהליך העבודה ולנהל את כל פעילות השיחה, ישירות בתוך המערכת.
תנו לצוות שלכם את הכלים לעמוד ביעדים ולעבור אותם. שחררו את הפוטנציאל של הנציגים עם power dialer. שימוש בכלים אוטומטיים של "אחרי שיחה" ובכך לצמצם את הזמן בין השיחות.
חייגן אוטומטי מאפשר לנציגים למקסם את התפוקה, לוותר על החיוג הידני ובכך להפחית את זמן החיוג משמעותית.
תיוג שיחות מאפשר לארגן בקלות קמפיינים, ולעקוב אחר שיחות בצורה יעילה.
הניתוח האנליטי שלנו מסייע למנהלי המכירות לקבל יותר החלטות מבוססות נתונים.
ניתן לעקוב אחר יעילות אישית ומגמות צוותיות ובכך לדעת בדיוק איך זמן הדיבור שלהם הופך להזמנות, הדגמות, וקבלת החלטות.
התממשקות עם מערכת ה CRM שלכם והכלים כדי לשמור על כל השיחות מחוברות.
ביצוע שיחות ברצף מהיר ע"י זיהוי אוטומטי והוספת מספרים מכל דף אינטרנט.
דברו בסתר עם חבר צוות בזמן שהם בשיחה פעילה, כך שתוכלו לספק עצה בזמן אמת.
ה- CTI בלחיצה אחת מאפשר לכם להתאים אישית את זרימת העבודה, לשפר את הפרודוקטיביות של הצוות ולהגדיל את חוויית הלקוח.
תייגו שיחות כדי לתת לצוות שלכם את כל ההקשר הדרוש לו לקבלת החלטות חכמות ומעקב חלק.
חסכו זמן בכל יום עם האפשרות להתחיל שיחות בלחיצה אחת.
בחנו את הקלטות השיחות כדי לסייע באישור פרטים, לפקח על האיכות, ולהדריך נציגים חדשים.
ניתוב שיחות לחברי צוות המסווגים על ידי מיומנויות משותפות.
קבעו מספרים מקומיים עבור העסק שלכם ב- 100 מדינות, גם אם הצוות שלכם עובד ביבשת אחרת.
התקשרו היום לשיחה עם נציג