Caller ID בכל שלוחה רגילה/IP הצגת מספר טלפון המתקשר על צג השלוחה. טיפול בשיחות לפי הזיהוי כולל חסימה. שליחת זיהוי מס' השלוחה באופן גמיש.
מספרי חיוג חינם
צרו באופן מידי מספרי חיוג חינם בקוד האזור המקומי שלכם או בכל מדינה שבה פועל העסק שלכם.
מספרים בינלאומיים
קבעו מספרים מקומיים עבור העסק שלכם ב- 100 מדינות, גם אם הצוות שלכם עובד ביבשת אחרת.
שיחות ועידה
הפכו שיחה לשיחת ועידה על ידי אירוח של עד חמישה אנשים באותה שיחה פעילה.
שעות עבודה
הגדירו לוחות זמנים מותאמים אישית כדי לאשר בדיוק מתי כל אחד מהמספרים שלכם זמין לקבלת שיחות.
תא קולי
הקליטו, העלו או כתבו את התסריט עבור הודעה מותאמת אישית כדי לקבל את פני המתקשרים כאשר אתם לא זמינים.
איחוד מסרים – UM
העברת הודעות תא קולי של המנוי אל כתובת הדוא"ל שלו ללא תלות בשרת דואר ארגוני או צורך ברישיון.
ניתוב שיחות
הפניית שיחות ישירות לחברי הצוות הנכונים בכל פעם על ידי התאמה אישית של כללי התפלגות וצלצול.
תגובה קולית אינטראקטיבית (IVR)
הגדרת ספריה חכמה שמכוונת באופן אוטומטי את המתקשרים לצוות הנכון בניסיון הראשון שלהם.
שלוחות
הקצו לכל אחד מהצוות מספר שלוחה תלת-ספרתי מותאם אישית שעמיתיו יכולים לחייג אליו במהירות.
מספרי "רשימה שחורה"
חסמו מספרי ספאם ובוטים כך שתוכלו להתמקד יותר על השיחות החשובות לעסק שלכם.
"רשימה שחורה" לשיחות יוצאות כלי ייעודי למוקדים המונע למוקד להתקשר ליעדים שביקשו לא לקבל שיחות.
מוקד שיחות וירטואלי
מצאו את כל המספרים שלכם ואת המשתמשים שלכם במקום אחד, גם אם הם בכל רחבי העולם.
חייגן אוטומטי חוזר
מבוסס זמן וכמות חיוגים למספרי יעד (20*).
טלפוני IP
ניתן לחבר למערכת מגוון רחב של טלפונים מיצרנים שונים בפרוטוקול SIP כולל טלפוני WIFI.
בדיקת אנושיות
מערכת הבודקת אם המתקשר אנושי למניעת שיחות מחייגנים.
אחסון אין סופי*
חיבור מובנה לאמזון \ גוגל לאכסון מידע הכולל הקלטות ויכולות התאוששות מאסון על בסיס תשלום שימוש בפועל המאפשר המשכיות עסקית ו DR.
מערכת גיבוי בענן
הכוללת הגדרות מלאות, הקלטות שיחה ותאים קוליים ע"ג ענן פרטי\ציבורי.
CID Routing
ניתוב מתקשר ע"ב מספר מזהה המאפשר גישה מידית למחלקות החברה כולל אפשרות חיבור ODBC.
High Vol. IVR
מערכת IVR בעלת 100 עד 1,000 אפיקי דיבור למתן מענה לבחירות\ קמפיינים
זמינות גבוהה
מערכת ניתוב מבוסס תשתית חליפית (קווית \ סלולארית) בעת תקלה בספק.
שיחות וידאו
שיחות וידאו מובנות במערכת ע"י תמיכה בפרוטוקולים סטנדרטים.
קווי VOIP
קבלת קווים מספקי שירותים בפרוטוקול SIP לחסכון משמעותי בהוצאות התקשרות ללא תוספת חומר או רישיונות תוכנה. חוסך את הצורך בכרטיס PRI במערכת.
עקבו אחרי לוח מחוונים של הביצועים המרכזיים, כגון: זמן המתנה, שיעור שיחות שלא נענו, נפח שיחות ועוד.
עדכון בזמן אמת
השיגו פרספקטיבה בזמן אמת על פעילות הצוות, כך שתוכלו להעביר משאבים ולמטב את הפרודוקטיביות.
ניטור שיחות
האצת הדרכת העובדים והגברת בקרת האיכות ע"י האזנה לשיחות בזמן אמת.
שיחת לחישה
דברו בסתר עם חבר צוות בזמן שהם בשיחה פעילה, כך שתוכלו לספק עצה בזמן אמת.
רישום שיחות ומערכת חיוב (Billing)
הצגת דו"חות על כל השיחות היוצאות והנכנסות ברשומות ובצורה גרפית, לרבות ייצוא לאקסל, אופציה למערכת חיוב שלוחות בעלות שיחות הטלפון. בדיקה מול תעריפי חיוב ספק השיחות.
דו"ח נטישות בזמן אמת
הודעה אוטומטית למנהל מערכת על שיחה ננטשת במערכת (IVR, תור או קבוצת צלצול)
ה- CTI בלחיצה אחת מאפשר לכם להתאים אישית את זרימת העבודה, לשפר את הפרודוקטיביות של הצוות ולהגדיל את חוויית הלקוח.
Webhooks & API
חברו את מערכת הטלפון שלנו לכלים היומיומיים שלכם או בנו זרימת עבודה מותאמת אישית חדשה.
סנכרון אנשי קשר
בנו את רשת אנשי הקשר המשותפים שלכם באמצעות ייבוא של Google Apps, CRM או PieSync..
הפעלה בלחיצה אחת
הפעילו התממשקות בלחיצה אחת מהפאנל שלנו ונהלו את כל ההגדרות במקום אחד.
כרטיסי תובנה
ראו מידע נוסף מאחורי כל שיחה נכנסת על ידי משיכת נתונים קשורים מאפליקציות אחרות לתצוגה שלנו לדוגמא:
הקפת מסך נציג – בעת שיחה נכנסת לנציג שירות יוקפץ מסך עם כרטיס הלקוח טרם המענה ללקוח.
תיעוד\רישום שיחות במערכת CRM\ERP – מאפשר לאחר שיחה רישום מלא של פרטי השיחה כגון מי התקשר וכמה זמן בכרטיס הלקוח במערכת ה CRM של הלקוח.