Caller ID בכל שלוחה רגילה/IP הצגת מספר טלפון המתקשר על צג השלוחה. טיפול בשיחות לפי הזיהוי כולל חסימה. שליחת זיהוי מס' השלוחה באופן גמיש.
צרו באופן מידי מספרי חיוג חינם בקוד האזור המקומי שלכם או בכל מדינה שבה פועל העסק שלכם.
קבעו מספרים מקומיים עבור העסק שלכם ב- 100 מדינות, גם אם הצוות שלכם עובד ביבשת אחרת.
הפכו שיחה לשיחת ועידה על ידי אירוח של עד חמישה אנשים באותה שיחה פעילה.
הגדירו לוחות זמנים מותאמים אישית כדי לאשר בדיוק מתי כל אחד מהמספרים שלכם זמין לקבלת שיחות.
הקליטו, העלו או כתבו את התסריט עבור הודעה מותאמת אישית כדי לקבל את פני המתקשרים כאשר אתם לא זמינים.
העברת הודעות תא קולי של המנוי אל כתובת הדוא"ל שלו ללא תלות בשרת דואר ארגוני או צורך ברישיון.
הפניית שיחות ישירות לחברי הצוות הנכונים בכל פעם על ידי התאמה אישית של כללי התפלגות וצלצול.
הגדרת ספריה חכמה שמכוונת באופן אוטומטי את המתקשרים לצוות הנכון בניסיון הראשון שלהם.
הקצו לכל אחד מהצוות מספר שלוחה תלת-ספרתי מותאם אישית שעמיתיו יכולים לחייג אליו במהירות.
חסמו מספרי ספאם ובוטים כך שתוכלו להתמקד יותר על השיחות החשובות לעסק שלכם. "רשימה שחורה" לשיחות יוצאות כלי ייעודי למוקדים המונע למוקד להתקשר ליעדים שביקשו לא לקבל שיחות.
מצאו את כל המספרים שלכם ואת המשתמשים שלכם במקום אחד, גם אם הם בכל רחבי העולם.
מבוסס זמן וכמות חיוגים למספרי יעד (20*).
ניתן לחבר למערכת מגוון רחב של טלפונים מיצרנים שונים בפרוטוקול SIP כולל טלפוני WIFI.
מערכת הבודקת אם המתקשר אנושי למניעת שיחות מחייגנים.
חיבור מובנה לאמזון \ גוגל לאכסון מידע הכולל הקלטות ויכולות התאוששות מאסון על בסיס תשלום שימוש בפועל המאפשר המשכיות עסקית ו DR.
הכוללת הגדרות מלאות, הקלטות שיחה ותאים קוליים ע"ג ענן פרטי\ציבורי.
ניתוב מתקשר ע"ב מספר מזהה המאפשר גישה מידית למחלקות החברה כולל אפשרות חיבור ODBC.
מערכת IVR בעלת 100 עד 1,000 אפיקי דיבור למתן מענה לבחירות\ קמפיינים זמינות גבוהה מערכת ניתוב מבוסס תשתית חליפית (קווית \ סלולארית) בעת תקלה בספק.
שיחות וידאו מובנות במערכת ע"י תמיכה בפרוטוקולים סטנדרטים.
קבלת קווים מספקי שירותים בפרוטוקול SIP לחסכון משמעותי בהוצאות התקשרות ללא תוספת חומר או רישיונות תוכנה. חוסך את הצורך בכרטיס PRI במערכת.
צרו ושתפו אנשי קשר נבחרים עם הצוות שלכם כדי שכולם יוכלו לעקוב אחר השיחה.
נותן לחברי הצוות שלכם את האפשרות לדבר במהירות זה עם זה לפני העברת שיחה פעילה.
קבלת פרספקטיבה מלאה של השיחות שדורשות מעקב והעברת משימות ישנות לארכיון.
הקצו שיחה לחברי צוות, השאירו תגובת הסבר, והשיחה תופיע ברשימת המטלות שלהם.
עבור שינויים והגדרות למנויי המערכת. שליטה ובקרה על הפעילות כולל דיווחי זמן אמת לאירועים חריגים.
ניתוב מתקשר ע"ב מספר מזהה המאפשר גישה מידית למחלקות החברה כולל אפשרות חיבור ODBC.
שנו את הגדרות המערכת בכל עת, כולל הוספת מספרים חדשים או משתמשים בלחיצה אחת.
תנו למתקשרים בשיחות הנכנסות את האפשרות להישאר בהמתנה עד שאחד מחברי הצוות שלכם יהיה זמין לענות.
השמעת מוסיקה בהמתנה ו/או ג'ינגלים לפי המספר (חי"פ) שהתקשרו אליו. ניתן לשמור במערכת קבצי קול ולנגן אותם לפי זמן ביום או ימי וחגים.
ניתוב שיחות לצוותים המסווגים לפי מיקום, שפה, מיומנות או כל תכונה אחרת שתרצו.
שימו את השיחה הנוכחית שלכם בהמתנה ובו-זמנית התחילו שיחה נפרדת עם צד שלישי.
קבלו או התחילו כמה שיחות שתרצו, בו זמנית על אותו מספר טלפון.
תנו למתקשרים את האפשרות לחסוך את זמן ההמתנה בתור ולקבל את השיחה החוזרת שלכם במועד מאוחר יותר.
קבעו צוות ו/או שעות עבודה פרטניות כדי להבטיח שהשיחות מנותבות רק לעובדים הזמינים.
ניתוב שיחות לחברי צוות המסווגים על ידי מיומנויות משותפות.
בחנו את הקלטות השיחות כדי לסייע באישור פרטים, לפקח על האיכות, ולהדריך נציגים חדשים.
שמרו את המידע הרגיש של המתקשרים שלכם מאובטח ע"י השהיה זמנית של הקלטת שיחות לפי הצורך.
קבלו התראות של שיחות נכנסות למסך שלכם והתחילו את השיחה על ידי לחיצה על ההתראה.
הפחיתו את שיעור השיחות שלא נענו ע"י ווידוא שכל השיחות הנכנסות יצלצלו חזק ויישמעו היטב בסביבת העבודה שלכם.
חסכו זמן בכל יום עם האפשרות להתחיל שיחות בלחיצה אחת.
שמרו על קשר גם כאשר המשרד שלכם לא זמין על ידי העברת שיחות למכשיר הנייד שלכם.
חפשו ומיינו דרך שיחות מסווגות כדי למצוא את השיחה המדויקת שאתם מחפשים.
תייגו שיחות כדי לתת לצוות שלכם את כל ההקשר הדרוש לו לקבלת החלטות חכמות ומעקב חלק.
תנו לצוות שלכם זמן לאחר כל שיחה כדי במהירות לתייג, להקצות, ולהתכונן לשיחה הבאה.
קבלת הודעות פקס כקובץ PDF מצורף למנוי דוא"ל ללא תלות בשרת דואר ארגוני או ברישיון.
חיוג בו זמני לשלוחה ו/או טלפון נייד של המנוי כולל שליטה בשעות וימים – מענה לשיחה בכל שלוחה.
ביצוע שיחות ברצף מהיר ע"י זיהוי אוטומטי והוספת מספרים מכל דף אינטרנט.
התממשקות עם מערכת ה CRM שלכם וכלים כדי לשמור על כל השיחות מחוברות.
ניתן לחבר למערכת טלפון תוכנה סטנדרטי בפרוטוקול SIP להפעלה ממחשב נייד או כל מחשב שולחני וכן מכל טלפון נייד התומך בפרוטוקול.
קבלת קווים מספקי שירותים בפרוטוקול SIP לחסכון משמעותי בהוצאות התקשרות ללא תוספת חומר או רישיונות תוכנה. חוסך את הצורך בכרטיס PRI במערכת.
עבור שינויים והגדרות למנויי המערכת. שליטה ובקרה על הפעילות כולל דיווחי זמן אמת לאירועים חריגים.
קישור בין סוגים שונים של מרכזיות על ידי פרוטוקול IP וקישור לPRI.
שנדרשים לאפשר למשתמשי עבודה מקומית או מרוחקת תוך נטרול האיומים הקיימים בתחום ומניעת פריצות למערכת או שימוש לא חוקי בדואר הקולי.
Active Passive
עובדים הכוללת התממשקות למערכות נוכחות ישראליות ובין לאומיות.
מאפשר לחברה בעלת מספר מוביל אחד לאפשר לאנשים שקיבלו שיחה מהמספר המוביל חזור אוטומטית לנציג שהתקשר אליהם.
במוקד מכירות – מאפשר לחברה בעלת מספר מוביל אחד לאפשר לנציגי מכירה שהתקשרו מהמספר המוביל לקבל אוטומטית שיחה חזרה במגבלת זמן הניתנת להגדרה.
חזרה אוטומטית לשיחה ננטשת על בסיס מסרון וחיבור אוטומטי לנציג זמין.
פתרון לנותני שירות אשר לא משיגים לקוח בטלפון – מאפשר למערכת לשלוח מסרון "נציג מטעם חיפש אותך" באופן אוטומטי כאשר לקוח לא עונה לשיחה.
אפשרות להעברת השיחות מהסלולר לשלוחה הנייחת בזמן שהייה במשרד.
מאפשר לנציג לקבל למייל את השיחה האחרונה שביצע מוקלטת במייל בפורמט 3MP.
עקבו אחרי לוח מחוונים של הביצועים המרכזיים, כגון: זמן המתנה, שיעור שיחות שלא נענו, נפח שיחות ועוד.
השיגו פרספקטיבה בזמן אמת על פעילות הצוות, כך שתוכלו להעביר משאבים ולמטב את הפרודוקטיביות.
האצת הדרכת העובדים והגברת בקרת האיכות ע"י האזנה לשיחות בזמן אמת.
דברו בסתר עם חבר צוות בזמן שהם בשיחה פעילה, כך שתוכלו לספק עצה בזמן אמת.
הצגת דו"חות על כל השיחות היוצאות והנכנסות ברשומות ובצורה גרפית, לרבות ייצוא לאקסל, אופציה למערכת חיוב שלוחות בעלות שיחות הטלפון. בדיקה מול תעריפי חיוב ספק השיחות.
הודעה אוטומטית למנהל מערכת על שיחה ננטשת במערכת (IVR, תור או קבוצת צלצול)
ה- CTI בלחיצה אחת מאפשר לכם להתאים אישית את זרימת העבודה, לשפר את הפרודוקטיביות של הצוות ולהגדיל את חוויית הלקוח.
חברו את מערכת הטלפון שלנו לכלים היומיומיים שלכם או בנו זרימת עבודה מותאמת אישית חדשה.
בנו את רשת אנשי הקשר המשותפים שלכם באמצעות ייבוא של Google Apps, CRM או PieSync..
הפעילו התממשקות בלחיצה אחת מהפאנל שלנו ונהלו את כל ההגדרות במקום אחד.
ראו מידע נוסף מאחורי כל שיחה נכנסת על ידי משיכת נתונים קשורים מאפליקציות אחרות לתצוגה שלנו לדוגמא: הקפת מסך נציג – בעת שיחה נכנסת לנציג שירות יוקפץ מסך עם כרטיס הלקוח טרם המענה ללקוח. תיעוד\רישום שיחות במערכת CRM\ERP – מאפשר לאחר שיחה רישום מלא של פרטי השיחה כגון מי התקשר וכמה זמן בכרטיס הלקוח במערכת ה CRM של הלקוח.
התקשרו היום לשיחה עם נציג