אנחנו מפתחי אינטרנט נלהבים ואנחנו אוהבים להפוך תהליכים לאוטומטיים. ווייפי בונה את הדור הבא של מערכות הטלפון העסקי ואנחנו זקוקים לעזרתך! זו הסיבה שהחלטנו לפרסם את ה- API שלנו, כך שתוכל לבנות אפליקציות מדהימות ולשלב אותן עם ווייפי.
בטח שמעת על APIs ו Webhooks, שתי מונחים שמופיעים בכל מקום באינטרנט, אבל האם אתה באמת יודע מה המשמעות שלהן?
בווייפי, אנו רואים שלוש דרכים שונות להשתמש ב API הציבורי שלנו. סנכרון הנתונים שלך עם חשבון הווייפי שלך, להשתלט על זרימות העבודה הקוליות שלך או שילוב הפתרון שלך ולהיות שותף
REST API של ווייפי מאפשר לך להתחבר ולסנכרן יישומים אחרים (מסד הנתונים של הלקוח, ERP, CRM, Helpdesk, מערכת צ 'אט, מסחר אלקטרוני, עגלת קניות ועוד) עם תוכנת המוקד הטלפוני שלך.
ה API של ווייפי מאפשר לך לתקשר באופן אוטומטי עם הנתונים שלך בווייפי על פי דרישה.
עם סקריפטים פשוטים, אתה יכול לבנות את הניתוחים האנליטיים שלך על ידי אחזור מידע של השיחה, קישור תוכנת הקצאת המשתמשים שלך למסד הנתונים של ווייפי או לנהל את רשימת אנשי הקשר שלך בווייפי.
ה webhooks של ווייפי נועדו להודיע למערכת שלך בכל פעם שאירוע מתרחש ביישום הווייפי שלך.
כלומר, אנו יכולים לקרוא חזרה לנקודת הסיום של בחירתך בכל פעם שמתרחש אירוע בחשבון ווייפי (איש קשר נוצר, שיחה נוצרה, מצב זמינות וכו').
Webhooks מאפשר לך לדחוף אירועי ווייפי ליישומי צד שלישי שאתה כבר משתמש בהם, אם זה במערכת הביתית שלך או יישום שעדיין לא משולב עם ווייפי.
כל מה שאתה צריך מה- CRM הביתי.
בווייפי, אתה יכול להציג את כל המידע של הלקוח שלך כשהוא מחייג אליך ולתעד כל שיחה ב- CRM שלך.
כיוון ערוצי הקול שלך.
החלט לאיזה נציג יש להפנות את השיחה הנכנסת. הגדר את זמינות הנציגים שלך על ידי קישור כל תוכנת ניהול כוח אדם לווייפי.
אחזור יותר נתוני שיחות.
על ידי בניית אינטגרציה מותאמת אישית עם ה- API של ווייפי, אתה מקבל גישה לסטטיסטיקה מתקדמת יותר של שיחות מלוח המחוונים של ווייפי.
התקשרו היום לשיחה עם נציג