פיתחנו מגוון פתרונות שיאפשרו לצוות שלכם לתת שירות ברמה הגבוהה ביותר

חיוג בקליק, מספר מזהה סלולארי אשר מגדיל את אחוז המענה, מספרים מתחלפים שלא רשומים בספאם ועוד סט כלים רחב המייצר יתרון לצוות השירות שלכם.

נהל שיחות לקוח חכמות יותר

כלי ניהול צוותיים

ניתוב שיחות ברמת נציג על בסיס התמחות מקצועית. תיוג שיחות והמשך טיפול בפניה על בסיס פניות קודמות.

חסוך זמן עם סנכרון אוטומטי

חסכון בזמן על ידי ניהול דוחות אוטומטיים המכילים את פרטי השיחות, מקור ויעד. פילוח וניתוח נתונים והפיכת תהליכי העבודה ליעילים יותר.

קבלת תצוגה ברורה של פעילות השיחה

עקוב אחר הביצועים בלוחות המחוונים בזמן אמת כדי לנהל את המשאבים שלך באותו רגע בצורה טובה יותר. לאחר מכן, השתמש בהיסטוריית השיחות והקלטות ללא הגבלה על מנת  לבדוק מגמות אישיות ו/או קבוצתיות.

תכונות מפתח עבור צוותי התמיכה

אינטגרציה של CRM

התממשקות עם מערכת ה CRM שלכם והכלים כדי לשמור על כל השיחות מחוברות.

ניתוב שיחות

הפניית שיחות ישירות לחברי הצוות הנכונים בכל פעם על ידי התאמה אישית של כללי התפלגות וצלצול.

תגובה קולית אינטראקטיבית (IVR)

הגדרת ספריה חכמה שמכוונת באופן אוטומטי את המתקשרים לצוות הנכון בניסיון הראשון שלהם.

שעות עבודה

הגדירו לוחות זמנים מותאמים אישית כדי לאשר בדיוק מתי כל אחד מהמספרים שלכם זמין לקבלת שיחות.

העברה חמה

נותן לחברי הצוות שלכם את האפשרות לדבר במהירות זה עם זה לפני העברת שיחה פעילה.

ניתוח אנליטי של מוקד טלפוני (call center)

עקבו אחרי לוח מחוונים של הביצועים המרכזיים, כגון: זמן המתנה, שיעור שיחות שלא נענו, נפח שיחות ועוד.

תגיות

תייגו שיחות כדי לתת לצוות שלכם את כל ההקשר הדרוש לו לקבלת החלטות חכמות ומעקב חלק.

לוח זמן אמת

השיגו פרספקטיבה בזמן אמת על פעילות הצוות, כך שתוכלו להעביר משאבים ולמטב את הפרודוקטיביות.

כרטיסי תובנה

ראו מידע נוסף מאחורי כל שיחה נכנסת על ידי משיכת נתונים קשורים מאפליקציות אחרות לתצוגה שלנו.

רוצים לשמוע עוד?

WhatsApp chat